Електронний аукціон деревини

0432 52-03-15
0432 66-25-92
0432 52-45-54 (факс)
tb_vtub@ukr.net
www.vtub.vinnica.ua
 
Реєстрація нових користувачів

Реєстрація на електронному торговому майданчику

  1. Для отримання доступу до участі в торгових процедурах, які проводяться на електронному торговому майданчику, потрібно пройти процедуру обов'язкової реєстрації. Реєстрація здійснюється одноразово та без стягнення плати.

  2. Після реєстрації ви зможете:

    • завжди отримувати e-mail повідомлення про нові торги
    • брати участь у торгах по визначеним лотам
    • отримувати документ про перемогу у торгах через особистий кабінет
  3. Просто заповніть реєстраційну форму та отримайте повідомлення про реєстрацію від нашого клієнтського відділу на електронну пошту. З цього моменту ви - Користувач електронного торгового майданчику. Користувачу відкривається повний доступ в закриту частину електронного торгового майданчику – особистий кабінет користувача.

    • Доступ в особистий кабінет надається тільки тим особам, які пройшли реєстрацію.
    • З моменту подання заяви на реєстрацію, заявник вважається ознайомленим з Регламентом платформи розміщеним на http://e-forest.com.ua/регламент та повністю приймає вимоги та процедури, зазначені в ньому.
    • У разі порушення вимог Регламенту або порушення договірних зобов'язань, реєстрація особи може бути припинена або анульована Оператором, в такому разі ця особа втрачає статус Користувача електронного торгового майданчику.

Особистий кабінет

  1. Учаснику відкривається доступ до особистого кабінету, після авторизації на сайті електронного торгового майданчику. Особистий кабінет надає швидкий доступ до всіх функцій електронного торгового майданчику.

  2. Користувач має право залишати Оператору додаткові побажання по технічному налаштуванню Особистого кабінету для автоматизації процесу участі в процедурах на електронному торговому майданчику.

Режим роботи електронного торгового майданчику

  1. Електронний торговий майданчик працює в безперервному режимі (цілодобово, протягом семи днів на тиждень) за винятком часу проведення планових профілактичних робіт та позапланових технічних перерв.

    Повідомлення про час і терміни проведення планових профілактичних робіт, під час яких не здійснюється робота електронного торгового майданчика, розміщуються Оператором у Відкритій частині Торгової площадки не пізніше ніж за 2 (два) дні до дати початку проведення таких робіт.

  2. У разі виникнення у Оператора технічних, програмних неполадок чи інших проблем, що тягнуть неможливість роботи з електронною торговою площадкою або її частиною, неможливістю проведення торгових процедур, Оператор у строк, що не перевищує 2 (двох) годин з моменту відновлення працездатності, розміщує відповідне оголошення, яке містить причину, дату і час припинення доступу до електронного торгового майданчику, дату і час відновлення доступу до нього.

  3. Оператор здійснює консультаційну підтримку Користувачів електронного торгового майданчику з питань, пов'язаних з функціонуванням, по телефону та електронною поштою, вказаними в Відкритій частині електронного торгового майданчику, в робочі дні з 09:00 до 18:00 за київським часом.

Відповідальність Оператора

  1. Оператор не несе відповідальність за будь-які затримки або перебої з виконання своїх повноважень Користувачами електронного торгового майданчику, що є наслідком наступних обставин: технічних збоїв, що виникли внаслідок несправності і відмови обладнання (ПК учасників), несправності і відмови систем зв’язку, енергопостачання тощо з боку Користувача.

  2. Користувач приймає на себе всі ризики, пов'язані з недостатньою надійністю доступу по каналах зв'язку Інтернет (розрив зв'язку) і негарантованою пропускною здатністю каналів зв'язку Інтернет (затримки в передачі даних).

  3. Будь-яка дія, вчинена з Особистого кабінету користувача (після авторизації на сайті електронного торгового майданчику), вважається такою, що вчинена відповідною особою, навіть за умови відсутності такої особи на автоматизованому робочому місці.